-

Kom precis ut från duschet,så jävla skönt.
Shoppade idag med Mimmi,slösade bara ca 400 kronor. Köpte en oversize-trlja & två baseboll-tröjor. Sjukt sköna och stora, bilder kommer senare eftersom Mimmi har den ena tröjan. Hon snodde hem den :((
Spenderade hela dagen på stan,fick äntligen träffa Alek efter en hel månad.  (Ja en hel månad,det är mycket för mig.)
Måste klippa mitt hår snart,topparna iaf. Och luggen,vill känna mig fin igen. Vill ut i veckan och vara fin.
Eller ah okej brukar faktiskt känna mig fin,bara min mens som pratar just nu.
Idag var det verkligen min turdag. Såg en killkompis jag har bråkat med,såg en fitta som jag hade bråkat med. BÅDA TVÅ I SAMMA TIMME. Älskar att killkompisen glodde och ba "O___O" eller ah,enligt Mimmi iaf. Lite roligt faktiskt.
eh,skulle egentligen ha fikat imorgon med Alexandra men det sket sig,kommer säkert sitta hemma hela dagen. Men jag klagar inte,det är skönt att vara hemma ibland. slippa fixa sig osv.
De här senaste dagarna har iaf varit helt perfekta,faktiskt. Inget särskilt har hänt men jag har bara haft så roligt.
eh,borde sluta skriva nu innan det blir för mycket,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0