-

Är äntligen hemma,nyduschad och fräsh. Ska snart smörja in kroppen och äta något,är ashungrig.
Så,Amy Winehouse dog ju igår. R.i.p.
Lite roligt hur alla börjar helt plötsligt prata om henne. "Åh nej hon är död,min idol ;________;" tänker alltid typ "bitch du har aldrig nämnt hennes namn,stfu."
Så jävla komiskt,åh.
Under veckan har nästan 100 personer mördats i norge (minns inte exakta siffran) och det är bara få personer som skriver Rip till dem. Men såfort Amy dog så blev det världen kalabalik. Hennes namn och ansikte är överallt. 
Hon hade drog och alkohol-problem. Ni borde ha förväntat er detta,sluta vara så chockade.
Men jag säger inte att hon förtjänade att dö,verkligen inte. Tycker bara att människor ska sluta göra det till världens grej när en kändis dör. EN person dog,big deal? ca 70 000 personer dör varje dag,mer eller mindre. 

Iaf,säljer lite kläder på bdb. Ta en titt! Har redan tjänat ca 250 kronor,asnice. Får även min månadspeng imorgon,500 kronor. Ska kolla om jag kan få lite till men än så länge jag har 750 kronor!
Det ska tydligen regna imorgon så jag kommer troligtvis shoppa imorgon med Mimmi. 
Bilder på alla kläderna kommer då, ska se till att hon ger mig min tröja imorgon. 
Eh,min mage dödar mig. Borde äta nu,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0