-

Spenderade hela min dag på stan,eller ja..halva min dag. Sov till två,drog till stan vid fyra. Var hemma vid..sju? 
Kom bara hem med en blå bandana,vet inte ens om jag vill ha den nu. eh
impulsköp♥
Mitt hår har blivit brunt,för er som har missat det. Det var brunrött i en vecka,försökte duscha varje dag för att det röda skulle synas mer. Dum som jag är tänkte jag inte på att rött åker lätt ur håret...har ljusbrunt hår nu ":)"
är lite nöjd ändå. Vill gärna ha löshår men vet inte om det är värt att lägga ner flera hundra på det när mitt hår växer rätt så snabbt.
Men kommer klippa mig nästa vecka,det uppklippta,luggen & sidorna vid luggen. Längden låter jag vara som den är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0