bite me

Gårdagen spenderades med Nanna. Måste bara säga detta;
VI SÅG VÄRLDENS KATTIGASTE KILLE,SVENSK OCKSÅ. FÖRLÅT SVENSKAR KAN VARA SNYGGA,MEN ASSÅ DEN HÄR TOG ALLLLLLLLLLT. SÅ FKN HET VILLE BARA ATT HAN SKULLE TA MIG. UNFFFFFFFF

Okej nu undrar ni säkert "vad gör hon vaken klockan 8.45?!" jo jag ska fixa mitt pass idag. Åker nog till Tyskland den 18e juli,woopidoo.
Är nog hemma 2 Augusti, rätt nizz.
Ska köpa presenter till folk. Fast tjatar man får man inget haha. Spelar ingen roll om vi älskar varandra,isåfall skulle jag behöva köpa måånga presenter,jag är inte gjord av pengar.......
Evelina MÅSTE få en present,gullungen köpte något till mig när hon var i England. Asgulligt! Sen ska Anton få läderkallingar.

Okej måste verkligen börja fixa mig nu ahha...peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0