:D

Spenderat hela helgen hos min brorsa,det förklarar den dåliga uppdateringen.
Åkte till honom i lördags,vädret var perfekt. Så vi gick och badade/solade lite i ängbybadet, efter det drog vi till en thairesturang och käkade. Vi satt där i någon timme och chillade. Efter det drog vi och handlade inför kvällen.
Vi hade filmkväll osv. Fast jag minns inte vad vi kollade på....
Igår hade jag tänkt att åka hem,men orkade inte så jag fick stanna. Vi handlade ännu en gång för kvällen, då kollade vi på en film som handlar om en psykolog som har undersökt om aliens osv. Det var ingen film utan mer som en dokumentär. Man fick se de riktiga scenerna som hon hade spelat in och de tillgjorda scenerna som skådespelarna hade spelat in. 
Riktig mindfuck film.
Efter det hade vi tänkt att kolla på pulb/pulp fiction (?) vet inte hur det stavas. Men ni vet den där reklamen om judith och jutith? där de säger "royal with cheese ;D" det är den filmen.
skitbra film men hann bara se tjugo minuter av den sedan somnade jag på min brorsa.
Åkte hem idag med världens huvudvärk. Har sovit skitdåligt de här två dagarna.....
Min brorsa har smittat mig så jag är lite småsjuk. Har sovit hela dagen. är trött hela tiden. srsly,skulle gå och handla med mamma, jag somnade medan jag gick. Min morsa försökte dra hem mig. )-:
eh,ska försöka åka till stan imorgon för Oliver har kommit tillbaka från Thailand (<33333333333) ska även försöka få någon att sova hos mig imorgon, har astråkigt.))):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0