de fuckar aina

alltså,fråga inte om rubriken.
så...jag söp igår. ":)" det var rätt nice,Joshua satt och kittlade mig hela tiden, satt och terrade Philip osv. 
Fast det är inget jämfört med vad Felicia och Oliver gjorde......
åkte hem vid elva,var hemma vid ett för mitt cp tåg var en timme försenad. Så jag ringde runt lite och försökte prata med folk för jag var rejält packade och visste inte vad jag gjorde. Försökte även kissa på perrongen men ett tåg kom så jag sket i det. 
Iaf, så jag smsade lite med Nanna,la mobilen i fickan, skulle resa mig upp och helt plötsligt var mobilen inte där. Letade runt som en galning men nej den var borta. poff
Satt btw i västra skogen, såg Ahmed helt plötsligt så han började leta efter mobilen med mig. Fick panik och grät som en bebis hahah :( (grät tydligen i sömnen också<3333) 
Så han hade tänkt ta hem mig men min pappa var uppe vid tunnelbanan så han fick ta hem mig istället. Fick ingen utskällning eller något,de har lite svårt att lita på mig bara. Men ska nog få en ny mobil fast jag ska köpa en billig för tillfället, sen ska jag spara ihop lite pengar och köpa en bra. Pappa kommer såklart bidra med lite pengar.

pallar inte att alla sitter och skriver till mig om jag ska med och dricka i tanto inatt,vill bara ha en chillkväll med typ Oliver och resten av vännerna. 
funderar på att duscha nu och se om de kan komma över,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0