honey hush your lips

Har börjat fastna för Asking Alexandria ännu en gång.
Älskade de 2009 men nu har alla mina vänner börjat sätta på/sjunga deras låtar igen. Får minnen när jag hör låtarna,börjar alltid sjunga med.

"With your back against the wall
With your face buried in the pillow
I see you cold, I feel you heartless"

spenderade iaf dagen på stan med vännerna. Träffade mimmi vid halv ett för att gå och käka på en kinaresturang. Efter det träffade vi Jocke,Anita & Lina. Vi hade det rätt trevligt men sen kom ju min älskade brorsa August till stan så vi valde att umgås med honom också. Så Jocke och de drog till tåget medan jag och Mimmi drog till August för att umgås med resten av vännerna,dvs Gabbe,Ponte,Amanda,Oliver,Felicia,August,Anton,Philip,philips kompis och Gabbes kompis.  kom hem för någon timme sen,mamma ringde och sa att hon mådde asdåligt. Nu sitter hon i köket,pratar i telefon och asgarvar jag ba eh...mamma? )-:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0