we scream, we shout

Om 13 dagar,dvs den 3e Auguist, är min moster och hennes dotter här. Lite jobbigt med tanke på att Belliz kommer hit i Augusti för att sova över ):
men ja,hade ju tänkt att tatuera in min brorsas present men det gick inte,får ta det om några månader eftersom min mosters maskiner inte kan skugga,hon har inte fått sin ena maskin som hon har beställt såatteh.
Men kommer göra en enkel tatuering vid skulderbladet.
eh,har stannat hemma hela dagen och planerar att göra det till lördag :-)

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Trevlig blogg du har du :)

Postat av: Niles

Vad har du gjort idag? Har du haft en lika bra dag som mig?

2011-07-21 @ 19:25:41
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0