-

haha oj,förlåt för mitt senaste inlägg. läste det nyss,hade druckit lite för mycket.
hände mycker grejer,känner mig lite a-whore om jag skriver det här,men äsch.
Enlig Sara så strulade jag med Izzo & Stefan. Stefan låg på mig hela tiden och gav mig sugmärken (vaknade bara upp med ett märke som tur är)
sen skrek jag att jag var kåt. Minns ingenting,ångrar verkligen att jag lät mig själv göra sånt. Men som Sara säger,det finns något som heter måtta. Ska börja ta't lite lugnt nu.
Sara sov hos mig igår,det var nizz förutom att jag var helt borta och hon var i sin egna lilla värld.
Drack även idag,fast inte så mycket. Blev mest lullig,bestämde mig för att åka hem innan det blev för mycket. 
Ska börja ta det lugnt denna vecka, från och med imorgon. Ska åka till Rålis med Oscar & Mimmi! Alek skulle också komma men han har inte svarat än så vi får se vad som händer.
Enligt Klart.se är det dåligt väder imorgon,hoppas verkligen att de har fel. Det var så jävla varmt idag,omöjligt att det ska börja regna imorgon helt plötsligt?! kommer slå till någon då.
ne,ska snart packa min väska för imorgon och kolla på Skins,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0