-

Sitter med Chris just nu och käkar chips. 
Var på spelning @ Sollentuna idag. Var rätt lame't i början men hade det rätt roligt ändå.
Fick se Seventh Ocean spela för första gången (mina älsklingars band) var nervös hela tiden. Jag & Andrew var skiträdda att de skulle göra bort sig. Jag älskar att efter bandet gick av scenen så sprang Anton upp igen och sa "HEJ SOLLE :D" i micken<33333
Jag ba "HEJ ANTON :DDDDD" och alla glodde på mig,åh livet.
Sen kastade Oliver sina plektrum till oss. Fick inte tag på den han kastade till mig så Gabbe hoppade över stängslet och hämtade den till mig,gulligt.
Det regnade hela tiden, fml.
Men kom hem för två timmar sen, sitter här i bara handduk och skrattar åt Chris.

Chris: Bitches say what.
Jag: säg det då?
Chris: ....va?
Jag: HAHAHHA
Chris: FML :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0