-

Spenderade ännu en dag i stan. Träffade Becka som gav mig popcorn och cola <33333
blev överlycklig,hade inte käkat lunch så jag ba "HAAAALELLULJA"
Missade In Flames signering. Tänkte dra dit men det var världens kö så jag ba "äh drar dit senare" fast jag glömde bort det totaaaaalt. fml
Vi drog iaf till Tanto,drack lite osv. Typ..det vanliga?
Fast sen hände det något skitläskigt, vid tio tiden kom en mörkhyade snubbe till oss och började sjunga. Vi ignorerade bara honom men sen började han snacka med Anton. Helt plötsligt drar han fram en kniv. Alla sprang till mig och ba "SPRING HÄRIFRÅN, VI DRAR NU" så jag hoppade ner och ba "I BELIVE I CAN FLYYYY"
nejmen har värsta såren på benen,mh härligt.
Vi drog iaf till polisen, Anton stod och garvade hela tiden. Jävla mongo.
eh,åker och fixar mitt pass imorgon. Vi hinner kanske åka till Tyskland nästa vecka, annars blir det nångång i Juli. Längtar som in i helvete.
ska slå till Chris nu,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0