1 2 3

Hej är glad idaaaaag,ohyes. Grät som ett as i skolan idag,trodde att jag hade för lite poäng för att komma in i mitt gymnasium men icke sa nicke (HAHA) :D fick veta att jag hade 5 poäng över intagningspoängen och att jag hade kommit in. så fkn glaaaaaaaaaad♥
efter skolan åkte jag till stan för att träffa Mimmi,rätt tråkigt thb. Var sjukt varmt,hade inga pengar att slösa på kläder och vi hittade inget vi ville ha. Men jag köpte hårfärg istället! som jag förövrigt har i håret atm :D
drog hem vid fem,sov till sex. Då messade Andrew om hon och Elin kunde komma,sa såklart ja. Sen sov jag till typ...halv åtta och då ringde de mig och sa att de var utanför min dörr.
De tog över min dator och säng :(
men vi fixade oss,åkte till Kista och satt i gräsmattan i gläntan och käkade chips & läsk. Sjukt mysigt men solen hade gått ner när vi gick ut :(
Imorgon blire det chillkrök med Andrew,Johanna,Elin & annat folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0