allt

glömde berätta om helgen.
Okej var hemma rätt mycket. Men drog till stan i söndags som jag redan har skrivit i ett inlägg tidigare.
Vi åkte till Sollentunga för att vara med Oliver när hans band repade. Jag,Elin & Johanna drog därifrån efter någon timme, vi åkte mot Tanto för att träffa Jacob. Vi väntade i någon timme på honom, chillade med folket där. Hade ingen dricka men hade ändå hur kul som helst. Ah förutom när Stefan kittlade mig hela tiden ):
drog därifrån vid tolv tsm med tvillingarna och Oliver,vi slaggade hos the twins. Kollade på paranormal activity 1 & 2. Så jävla dåliga, men tvåan är bättre än ettan iaf. Blev mindfuckad i slutet.
Vi försökte dygna men jag somnade från fem till sex, sen väckte de mig genom att stapla grejer på mig. Efter tio minuter somnade de så jag fick sova igen :(
vaknade halv ett, gjorde pizza till frukost. SÅ JÄVLA GOTT<33333 gissa vem som gjorde pizzan? :$ jag såklart. duh
ne drev, men det var jag.
Vi kollade på ytterligare på skräckfilmer. Exorsismen och fredag den 13e. Exorsismen SÖG men den andra filmen var så jävla läskig. Skrek som en liten flicka all the time.
Började rulla hem vid åtta tiden, egentligen skulle vi ha piknik men dissade de. Var tvungen att dra hem för att duscha,hade skola idag ju.
Drog till stan idag med Mimmi och träffade Andrew. Hade det rätt nizz faktiskt,inget speciellt hände. Träffade även Stefan igen. eh..det var typ allt.eller jo,sitter ännu en gång med färg i håret. Riktig färg den här gången,från syoss. Inte såntdär skit från directions. Håret hade fan blivit orange där framme och röd där bak.
hm,ska göra min musikläxa snart,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0