gsdfag

Vi firade Nanna igår i rålis. Fedt chill,vp,grill osv.
Mava blev till värsta slaktaren med sin kniv och sitt kött. De hämtade inte korv med bröd,nej de satsade med flintastek och grejer. Rullade hem vid elva,hade fetaste huvudvärken. Hade inte käkat mat på hela dagen så jag skyndade mig hem och förvandlades till en gam. Åt upp min mat på fem minuter....
hoppade sen in i duschen,fuck vad jag älskar duschar. Hatar bara att min hårfärg alltid rinner ut, måste köpa ett balsam som innehåller röd färg. JA JAG LOVAR,DET FINNS SÅNNA?! 
Iaf, klockan är två och jag har inget att göra. Kan antingen gå runt halvnaken med Dahlia (haha dvs bh och hängselshorts) eller fira Nanna igen (älsklingen fyller egentligen år idag) med hennes familj..fast då måste jag ha lite bättre kläder på mig.
Hahaha mitt dilemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0