jonte

onathan says:
glass va GASS
ooo
de kan ja berätta
ja åt jävligt mycket glass
och sen en gång vart jag inlagd som barn
fuck me says:
försöker du få mig att inte bli trött eller
Jonathan says:
på sjukhuset
för att jag va väldigt sjukt
så sa sköterskan något dumt
"trycker du på den gröna knappen så kommer jag så kan du be om glass "
dom skickade hem mig efter 1 dag
fuck me says:
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHAAH
ÄLSKAR DIG
Jonathan says:
för att inget barn som var sjukt skulle kunna äta upp
hela deras glass-förråd
ja ba tryckte på den hela tiden
o ba
GASS
Jonathan says:
glass va GASS
ooo
de kan ja berätta
ja åt jävligt mycket glass
och sen en gång vart jag inlagd som barn

fuck me says:
försöker du få mig att inte bli trött eller

Jonathan says:
på sjukhuset
för att jag va väldigt sjukt
så sa sköterskan något dumt
"trycker du på den gröna knappen så kommer jag så kan du be om glass "
dom skickade hem mig efter 1 dag

fuck me says:
HAHAHAHAHAHHAHAHAAHAAH
ÄLSKAR DIG

Jonathan says:
för att inget barn som var sjukt skulle kunna äta upp
hela deras glass-förråd
ja ba tryckte på den hela tiden
o ba
GASS :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0