Starving for perfection,hating her reflection.

Kom hem för en haltimme sen, har fortfarande på mig min bikini men ska äta mat för att sen hoppa in i en varm dusch.
Hade det rätt så trevligt med Oscar,Alek & Mimmi. Alek tvingade mig att klätta i träd och rida på hans rygg,fml typ.
Gått igenom bilder på ec & bdb. Izzo har tydligen lagt upp bilder på oss när hon ligger på mig och vi båda flashar bh:n på fyllan ":)"
skittrevligt.
Hahaha juste,satt tydligen på samma tåg som Izzo och Stefan. (var påväg till rålis) De ropade mig såfort jag gick av tåget,så jag hälsade snabbt,dörrarna höll på att stängas så jag försökte hoppa ut men de tog tag i varsin arm och drog in mig. Mimmi skrek på mig i telefonen efter det, blev så rädd så jag ville åka iväg med Izzo och Stefan istället. hahah srsly,trodde hon skulle slå mig :(
Men ska träffa Mimmi imorgon,ska försöka åka in till stan en snabbis för att (kanske) åka till rålis och bada igen. ska få med mig lite folk den här gången :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0