yea

Chris har fått halsfluss så hon åkte hem igår. Det känns så tomt här hemma, hon hade varit här i en vecka. Resten av vännerna hade varit här i tre dagar, det var aldrig tyst här. Men jag åker nog till Nyköping i slutet av Juli eller något. Får se hur det blir!
Vet inte vad som händer med Tysklandresan. Vi skulle egentligen åka den här veckan,sen blev det Juli, nu säger mamma att vi åker första August. Har slutat bry mig om resan, ville bara åka dit för att få mina jävla tatueringar. ):
Jag ska iaf träffa Saraaaa imorgon. Jag skulle egentligen ha gjort det idag, men hon ringde mig klockan 6 och ba "kom vi ska supa :D" jag fan i sängen i pyjamas. Orkade inte ):
Men vi ska göra det imorgon,älsklingen bjuder. Hon är så bra ibland<3
Fast vill inte vara bakis på Emys fest på fredag, inte för att jag brukar bli bakis. Det är mer så att jag är lullig dagen efter. Får ta och käka bröd efteråt. 
Slänger upp lite bilder från veckan!










Resten av bilderna kommer sen,för stora för att laddas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0