-

Seg uppdatering,brist på ork såatteh.
Men kan börja med att blogga nu i alla fall.
Skolan var rätt okej,några killar i klassen försöka kasta in mig,Dahlia,Emy & Emma i snön. Stark som jag är (nej) så försökte jag hjälpa mina vänner.Jag blev offret istället och fick snö i mina skor,byxor,trosor. Ja allt.
Kändes så äckligt men de andra hade det värre så jag klagar inte!
Efter skolan åkte vi hem till Emy för att fixa oss sedan hem till mig för att hämta pengar. Men så blev det ju inte så jag fick låna lite pengar av henne istället.
Vi åkte in till stan för att fika tillsammans med Sara,drack min underbara chailatteeee♥ Måste dricka det minst en gång i veckan.
Ska be mina föräldrar köpa "sirapen" från Waynes Coffe så att jag kan dricka det på morgonen. Skulle vakna upp med ett leende varje dag.
Sitter i alla fall i bara handduk just nu,busigt $: nejmen ska klä på mig snart,föna håret & platta det! Meditera (så jävla skööönt) sedan blir det att kasta mig själv i sängen och drömma mig bort.
Allt detta på en timme? Ja det går väl snabbt antar jag.behöver verkligen få min sömn.
Hade tänkt att gå på en spelning i huddinge på fredag,min kompis Yannie är med i ett band som ska spela där. Hade planerat att överraska honom osv men det blir ju inte så. Ett annat band som jag känner ska spela i fryshuset samma dag så det sket sig.går inte på någon av de. rättvis_chey-mhm!
Ska spendera dan med Mimmi istället,köpa kläder osv.
Får pengar då! 500 från min månadspeng,några hundra för att det var "nooroz" igår-dvs persisk nyår & 500 från min brorsa. Här ska det brännas pengar!
Nej nu ska jag dra & fixa mig,peace.

Kommentarer
Postat av: Berntthale

Enjoy your website very much. Good job!

2011-08-01 @ 10:08:13
URL: http://berntthale.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0