-

Bra rubriker jag har va?
För lat för att skriva några.
Stan imorgon, ska träffa älskade Alek, Johanna & Elin. De har varit bortresta i lite mer än en vecka, fattar inte hur de kunde lämna mig här :(((
Ja juste, skulle ju spendera dagen med mamma-vilket jag inte gjorde. Hon har dissat mig hela dagen, hahhah min egna mamma..
Hatar att folk med abonemang hela tiden messar mig, SVARAR JAG INTE FÖRSTA GÅNGEN TÄNKER JAG INTE SVARA ANDRA,TREDJE OCH FJÄRDE GÅNGEN!!!11 :@
Mitt rum är tomt, folk har varit hemma hos mig varje dag hela lovet. Nu är det så tyst, ska sätta på lite musik, emomusik såklart, så kanske man också går igenom gamla bilder på sig själv, hahaha åh det är något jag älskar. Att sitta & skratta åt mitt gamla jag<3<3<3
Hade blå lugg, hur kunde jag gå runt med det? Sen lät jag det bli grönt..!? Fattar inte hur jag tänkte.
Ska käka mat nu, ja jag äter hela tiden. Men min pappas mat är så goooooooooooooooooooood♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0