-

Hade världens värsta dag i skolan.
Gick runt & hade fetaste mensvärken.Spelade även in en låt i musiken,lät som en jävla råtta. Iförsig är jag hes,men ändå.Alla vet att jag inte har världens sångröst.
Hade det när jag var mindre,sjöng sådär gulligt & ljust,nej nu låter jag bara som en...jag vet inte vad.Herregud.
Efter skolan åkte jag till bup tillsammans med Dahlia & Emma. Emy skulle följa med,men hon orkade tydligen inte.
Anyway,vi var framme en halvtimme för tidiga så vi låg på varandra i soffan,snackade skit & spelade mobilspel. Eller ja,jag tog över Emmas iPhone 4. Älskar spelen.♥
Drog hem till Emma efteråt,käkade mackor & müsli. Har aldrig vart ett stort fan av det men jag lyckades äta upp hälften iaf!
Åt flera knäckemackor istället,så jävla goda.Skulle kunna leva på det.
Kom hem för bara ungefär en timme sen,är hur trött som helst & har inte duschat. Känner mig så smutsig,vill inte till skolan imorgon.
Min mensvärk plågar verkligen mig. Funderar på att stanna hemma & plugga en massa. Ligger efter så jävla mycket.
Fast har ju rätt mycket frånvaro,vilket dilemma.
Har en påse chips bredvid mig,mår bara illa av att se på den.Jag som var assugen innan :(
Jag hatar verkligen att min blogg är så tom,inga bilder eller någonting. Hittar inte min kamera,blir så fkn sur.Ska göra tiodagar-grejen & sen slå ner någon.Peace

Kom på att det är lite roligt att jag snackar om att skada någon sen skriver jag peace precis efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0