-

Läste precis Emys blogg,tydligen har ytterligare ett kärnkraft i Japan exploderat,fan är det som händer med världen?
Skippeade iaf skolan idag,eller ja "skippade" mådde egentligen skit under natten&morgonen. Känns bättre nu,har bara världens illamåenden & såklart är jag på PMS humör.
Så ni får ursäkta mig om jag är en dryg fitta som söker bråk.Jag menar inget illa.
Har Nationella prov imorgon-kemi.Ville så gärna ha biologi,typ det enklaste inom No & det roligaste.Vi har även jobbat med det i flera veckor,vi började med kemi förra veckan.Men nej turen står inte vid min sida.
Ska träna snart,måste fixa min kondition & kropp. Sedan blir det att hoppa in i duschen & ge sig själv världens ansikte-till-kroppsbehandling.♥
Älskar att ta hand om mig själv,är bara rätt lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0