bottles up

Spenderat lite över 500 kronor på kläder idag,bilder kommer nu i helgen men inte imorgon.
Kommer vakna rätt tidigt för att åka hemt till Emma & fixa lite saker.
Sitter i bara handduk nu,ska torka håret & sen sova. Är hur trött som helst.
Jag kom hem till världens skrik (kinda mitt fel..) skulle tydligen vart hemma 19:30 men gissa när jag var hemma? 22:10,något liknande.
Skulle faktiskt varit hemma tidigare om jag inte hade missat bussen & tåget.
Klockan 20:48 kom bussen,jag var där 20:50
När jag gick av bussen hörde jag mitt tåg åka iväg,jag gick dit och såg att den skulle komma om 15 minuter. Ville seriöst gråta & slå alla :(
Men hade Dahlia med mig i alla fall så lite underhållning hade man!
Nej måste klä på mig nu,är äckligt trött.Kan inte ens hålla ögonen öppna. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0