@ Emy's

Spenderade dagen med vännerna i stan. Träffade de undebaraste,som Mimmi. Saknat henne som fan.
Drog hem vid sex-tiden. Käkade, packade väskan & åkte hem till Emy.
Vi hade planerat en "chokladkväll"-dvs att bara äta choklad,dricka varmchoklad,äta nutellamackor osv. Men det orkade vi inte med,vi var mer sugna på chips & sådant skräp så vi slösade ca 200 kronor på en massa skräpmat.
Vi rörde inte ens hälften av en chipspåse & hälften av fantan. That's it.
När det gäller Emy så älskar hon att slösa pengar på bara skräpmat,även om hon vet att hon inte kommer orka hälften.
Anyway,vi kollade på Black Swan (så jävla vacker film) & la oss klockan två.
Vaknade flera gånger under natten,kallsvettades,mådde dåligt & skit. Lyckades bli förkyld,kan ju bero på att jag gick ut utan någon jacka..men blir nog frisk till imorgon.
Vaknade klockan nio och började fixa mig,hade nämligen bup klockan 10.30,stoppade lite chips i munnen eftersom att jag inte hade tid för att äta frukost. Gullig som jag är vikte jag mitt täcke & madrass till Emy.
Hennes pappa är underbar,såfort han såg mig skrek han "GOD MORNING :DDD"
Vill ha hennes pappa som min farbror,hahaha♥
Snodde en bild från Emy's blogg.
Allt vi köpte;
- Grattis till Lina som fyller år idag,grattis till Mimmi&Anton som firar 3 månader idag.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0