I hear your heart call my name

Ibland älskar jag när det är drama i skolan-då jag inte är inblandad. Men när jag väl blir inblandad så förstörs min dag även om jag inte visar det.
Jag hatar människor när jag bråkar med någon eller om jag bara ser mina vänner bråka.då menar jag nära vänner,inte "vänner"-de får bråka hur mycket de vill. Elak men ärlig.

Kom nyss på att jag har shoppat lite snabbt under helgen (innan festen dåra) men bilder kommer senare under veckan då jag har shoppat lite mer. Har som sagt någon tusenlapp här hemma. Behöver lite nya töjningar,de här har börjat ramla ut från mina öron.
Kommer antagligen ha en mysnatt med Mimmi på lördag. Shoppa,käka skräpmat,glo på film & bara ha det mysigt.♥
Har inte umgåts så mycket med henne på sistonde.
Nu kom papi in med....frukt? Ska nog springa in till köket & sno en påse chips istället.
Så,ska glo på anime nu & sedan ta en tupplur. Är hur trött som helst :(((
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0