no roses, no skies.

Blev ingen skola för mig idag. La mig i sängen klockan åtta igår för att vila lite,när jag vaknade stod det 07:30
hade bara tio minuter på mig att fixa mig men jag kunde inte ens stigga upp från sängen. Hade ont i hela kroppen,grät av smärta osv så jag somnade om igen. Sen var klockan plötsligt 11:30 så jag sov i sisådär drygt 15 timmar.
Men jag var fortfarande trött & hade fortfarande ont så klockan 4 la jag mig i sängen igen,vaknade 18:30
Så under hela dagen hade jag sovit i 17 timmar. But guess what? I'm still tired.
Skulle egentligen skippa skolan imorgon också men har NA-kemi. så det blir lite svårt det där..
Men får ta det lugnt under helgen så jag slipper vara borta flera gånger i veckan. Det har verkligen påverkat mina betyg :(((
Men ska strax torka håret för att sedan hitta kläder till imorgon & läsa lite snabbt kemi,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0