PMS

Ja som rubriken säger.Ska få mens snart.Känner hur jag börjar få denna pms-humör,plus att jag har redan börjat få mensmage.
Mensmage=se tjock ut=allt ser fult ut på en=gå runt i fula kläder och gråta varje dag.
Okej inte gråta,men kommer bli arg.Är det redan.
Gick igenom min garderob,allt såg fult ut förutom mina stickade tröjor som ändå är stora (vilket jag menar med fula kläder) gick även igenom min mammas garderob. Hittade så fina kläder men det såg ju bara sjukt ut på mig.
Hittade en svart tygpåse med vitt mönster,snodde den i alla fall!
Ska börja träna igen,äta nyttigt-nutella är ett undantag,k?åh god jag som skrev tusen rader om mens...hur i helvete ska jag överleva!?
Har en träningscykel hemma så det blir väl ungefär såhär:
  • Cykla 15 minuter
  • 20 situps
  • 5 armhävningar (Jag kan inte mer än så,okej? :@)
  • Cykla i ytterligare 15 minuter
  • 20 situps igen
Brukade träna såhär när jag var på diet, lyckades gå ner 12 kilo.ska gå ner två-tre kilo sen är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0