pump it up

Festen hos Emma var bäst,rätt länge sen jag skrattade så mycket som igår. Fick bokstavligt talat träningsvärken i magen för att jag böjde mig ner hela tiden när jag skrattade.
Alla blev facerape:d av Dahlia,framför oss. Fyfan vad vi garvade.
Man såg klart & tydligt att det var hon som skrev,så hon pratade faktiskt med sig själv.
Roliga är att hon höll på från 2 till 6 på morgonen-dvs fyra timmar!?
Festen fortsatte till 3 tiden,sen chillade vi till 6. Jag,Emy & Emma somnade direkt i Emmas rum medan de andra låg i hennes morsas säng & glodde på Jersey Shore.
Var egentligen meningen att vi skulle vara vakna till 8 för att dra till donken men så blev det inte.skulle ändå inte orkat käka något.
Har precis duschat i alla fall,sitter & plåstrar om mitt finger-som blev uppskuren innan festen,nasty-ska nog sova snart. but first,yesterdays outfit & facelook:

Invigde "sommaren" med dessa hängselshorts. Det ironiska är att det snöar atm.

The facelook-körde på min gamla sminkning. Inget märkvärdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0