-

undrar vilka som läser min blogg,fniss.
min dag sög, jag söp bara och var allmänt nere. Eller ah, först var det helt okej. Var med Ioannis,Sara osv. Hade faktiskt rätt trevligt, men sen kom de dåliga minuterna så man sa hej till spriten.
Men älskade Alek tog hand om mig hela kvällen,han drog precis hem. Känns rätt tomt, behöver honom.
Träffar antagligen honom & Mimmi imorgon, vi ska äta jordgubbar på gräset och ha det mysigt $:
funderar på att sova nu, så att jag inte har så ont i huvudet imorgon..eller funkar det ens? eh, sover ändå.
ah,outfit kommer imorgon för jag är för trött flr att lägga upp bild.
^juste, skriver rätt bra just nu för att jag är nykter nu...vet fan inte hur det gick till.
Lol, låter som ett a-whore inlägg nu men bryr mig inte,min blogg förfan :@
ne seriöst,godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0