-

Mimmi är påväg till Kista så bäst att jag skyndar mig med detta inlägg. Vi ska kolla kläder (som vi alltid gör), köpa en jeansjacka till mig samt äta glass i solen. Det blir rätt mysigt $: Igår spenderades dagen @ Rålis med Anton,Mimmi,Philip,Alek,Oliver,Emma-Linn,Johanna,Andrew & Elin. Tog lite bilder osm jag har glömt att lägga i datorn,de kommer senare! Vid 7 drog alla hem. Johanna åkte till mig för att käka medan jag bytte om sedan rullade vi vidare till stan och mötte upp Elin. Vi var där i någon timme, kom hem vid tio tiden. Inte så sent med tanke på att jag gick ut vid 3-4. Ja juste,det var kaos i stan. En massa JB-fans stod på plattan och sjöng,skrek osv. Mina kompisar fick för sig att kasta vattenfyllda kondomer på de, fansen blev lite hatiska för att vara f12or.  

Ah,gårdagens outfit samt dagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0