-

Gjorde två delar i NP idag,spanska. Har mitt sista prov på måndag,fyfan vad underbaaaaart.
Jag minns att vi skulle ha ett NO-prov imorgon men tydligen hade jag fel...förstår inte vad jag ska ha imorgon. Vet fan inte vad jag ska göra,ingen svarar mig.
Eh
Ska kolla imorgons kläder,kort skoldag. Eller ja,dagen skulle vara kort men jag har tydligen elevråd klockan ett ":)" min sista lektion slutar ett...skulle kunna gå hem ju,fml

Bleker förövrigt Mimmis hår hemma hos Anton på lördag! Antingen färgar jag mitt hår tsm med henne eller så färgar jag det hemma på kvällen,ja jag gör det iaf nångång under lördagen. Vet inte om jag kommer ångra mig,saknar det svarta lite haha...men vill ändå ha blått hår. 
Funderar på att färga det brunt,vänta i någon månad för att sedan bleka det och bli blåhårig. Men det kommer sabba så mycket för mig ändå..får tänka lite mer på det!
Har börjar få för många komplex över mitt utseende nu för tiden,dunno why. Mina armar ser för stora ut för min kropp,mina läppar är waaaaaaaay för små. tyckte att det var gulligt förut men nu blir jag bara äcklad, mina kinder är för bebisliknande. Ja,listan kan fortsätta hur länge som helst,men äsch jag tänker inte göra något stort om det här. Det går över så småningom!
eh,ska spela spel nu och sova. Så himla tröttt,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0