Bär Ditt Lejonhjärta

Dagen var rätt så nizz. Drog till kista vid två för att träffa Henke. Handlade lite skit för ikväll, drog hem vid halv fyra för att lämna allting,åkte sedan till Centralen för att hämta upp Chris. Hon fick vänta på mig i en halvtimme :$
åkte sedan direkt hem för att lämna hennes väskor och käka. Sen bar det av direkkkkt till stan,spelning @ lava. Så jävla bäst.
Ah okej,första banden var lite lame men när Yersinia spelade så dog jag,bokstavligt talat. Men headbangade sönder min nacke,seriöst jag kan inte hålla den rakt utan den åker antingen framåt eller bakåt. Så fkn jobbigt,hoppas på att det blir bättre imorgon för jag vägrar stå still när Walking with strangers spelar imorgon.
Anywaaaay...vi drog till tanto percis efter spelningen. Chillade med Philip,Oliver,Emma-linn,Johanna,Jakob & Chris. Vi hade det rätt nizz,chillkrök osv. kom hem för ca 20 minuter sen,sitter och käkar nudlar med Chris. Så jävla gott<33333
Emma-linn tog ett par bilder på Yersinia till mig så bilder kommer sen, fick även autografer på armen,Chris fångade ett plektrum så bild på även det kommer senare,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0