helgen [BILDBOMB]

Har ju redan skrivit om fredagen så vi börjar med lördagen.
Hade tänkt att gå och klippa mig men det orkade jag inte med (ska ta det innan balen med tanke på att jag kommer bleka och färga det snart) så jag och Chris åkte direkt till stan. Vi åkte till spelningen,ännu en gång var de första banden rätt lame. Men det blev bättre ju senare det blev. Walking with strangers var kärlek, sångaren höll min hand hela tiden. Kollade mig in i ögonen,ville smälta.
Gittaristen kramade mig,gah :$
Och Anton sprang upp på scenen och snodde trumpinnarna,tvingade basisten att dricka från hans läsk och gav en cigg till P.J. Han var desperat med andra ord,men det var roligt att kolla på honom.
Efter spelningen åkte vi till tanto igen,klättrade i träden osv. Sen drog vi till donken i liljeholmen, stannade bara där i några minuter sen var jag tvungen att åka hem. Klockan var sisådär tolv. 
Tog med mig Chris & Emmalinn. Jag somnade såfort vi kom hem medan de var vakna till klockan fem. Så de sov till två på eftermiddagen medan jag var vaken sen elva-tolv och väntade på att de skulle vakna. Hoppade tillslut på de :$
Det är tisdag nu och jag har fortfarande ont i nacken från helgen, men det är mycket bättre än innan som tur är.
Ah här kommer en massa oredigerade bilder,enjoy! 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0